اعلام زمان برگزاری و موضوعات مدرسه تابستانی دانشگاه امیرکبیر

اعلام زمان برگزاری و موضوعات مدرسه تابستانی دانشگاه امیرکبیر

مدرسه تابستانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور اساتید داخلی و خارجی به صورت آنلاین از ۱۰ تا ۳۱ شهریورماه برگزار می گردد.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، مدرسه تابستانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه های سلول خورشیدی، نفت و گاز و پتروشیمی، رباتیک، بایوتکنولوژی، تکتونیک و کانه زایی، تست نرم افزار در ماهواره، مهندسی مواد و متالورژی و شتاب دهی استارتاپ ها برگزار می گردد.

در این مدرسه تابستانی اساتید و پژوهشگران جوان و مطرح بین المللی با قرار گرفتن در کنار اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عرضه تجربیات خود خواهند پرداخت.

مدارس تابستانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به زبان انگلیسی و به صورت کاملا آنلاین و غیرحضوری برگزار می شود.

در انتهای هر مدرسه، گواهی حضور در دوره به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد. ثبت نام، حضور و دریافت گواهی به صورت مجانی است.

متقاضیان جهت شرکت در مدارس تابستانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر می توانند به نشانی https: //summerschools.aut.ac.ir رجوع کنند. سوالات متقاضیان از راه ایمیل summerschools@aut.ac.ir پاسخ داده می شود.
همچنین برای سهولت در ثبت نام، ربات ثبت نام تلگرامی @eventsxbot آماده دریافت اطلاعات ثبت نامی است.

مجموعه سخنرانی های دانشجویی علم داده و هوش مصنوعی
به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سومین دوره مجموعه سخنرانی های دانشجویی علم داده و هوش مصنوعی امیرکبیر (AAISS) هم از فردا سوم شهریور تا ۱۲ شهریورماه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.
مجموعه سخنرانی های علم داده و هوش مصنوعی امیرکبیر به شکل دانشجویی توسط انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر امیرکبیر برگزار می گردد. این رویداد شامل عرضه ها و کارگاه ها است که کارگاه ها از ۳تا ۷ شهریورماه و عرضه ها ۹ تا ۱۲ شهریورماه برگزار می شود. این رویداد شامل ۱۹ عرضه و ۱۱ کارگاه است که همگی به صورت تخصصی در حوزه هوش مصنوعی و علم داده خواهد بود. اساتید و سخنرانان این دوره از دانشگاه های برتر ایران مانند صنعتی امیرکبیر، تهران، صنعتی شریف و دانشگاه های خارجی نظیر MIT، Oxford، Cambridge، NUS، USC، .... است.

این رویداد شامل ۱۱ کارگاه عملی و پروژه محور به منظور تقویت آموخته های نظریه برای دانشجویان و علاقه مندان در موضوعات مختلف این حوزه است. همینطور تلاش شده تا از پژوهشگران ایرانی شاغل در شرکتهای مطرح خارجی نظیر گوگل و فیس بوک هم در این رویداد دعوت به عمل آید تا از جدید ترین تحولات حوزه های علم داده و هوش مصنوعی آگاه شویم.

متقاضیان برای ثبت نام در این رویداد می توانند به نشانی الکترونیکی Https: //aaiss.ce.aut.ac.ir رجوع کنند.




منبع:

1400/06/02
22:09:51
0.0 از 5
1019
تگهای خبر: اساتید , الكترونیك , پروژه , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
beedownload بی دانلود