عرضه خدمات از طرح کسب و کار تا برندینگ به فناوران در کلینیک استارت آپ

عرضه خدمات از طرح کسب و کار تا برندینگ به فناوران در کلینیک استارت آپ

دبیر انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت از طریق اندازی کلینیکی برای عرضه خدمات به شرکتهای فناور و همینطور بخش های صنعتی حوزه سلامت اطلاع داد.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، شاهرخ مهدوی در پانزدهمین جلسه کمیته تجاری سازی انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت که به صورت آنلاین برگزار شد، ضمن اشاره به راه اندازی سامانه این انجمن، اضافه کرد: ما در این سامانه محصولات شرکتهای فعال در حوزه سلامت را بارگذاری کردیم و قابل دسترسی است.
وی ضمن اشاره به برگزاری پانزدهمین جلسه کمیته تجاری سازی انجمن شرکتهای دانش بنیان، اظهار نمود: در این رویداد ۳ ایده در حوزه E-Health و تجهیزات پزشکی عرضه خواهد شد.
مهدوی تصریح کرد: این انجمن در جهت کمک رسانی و عرضه خدمات به اعضا و همینطور کلیه فناوران حوزه سلامت در سطح کشور مبادرت به راه اندازی کلینیکی با عنوان "کلینیک استارت آپ انجمن" کرده است که طی آن کلیه فعالیت ها از تدوین طرح کسب و کار تا برندینگ محصولات در کنار شرکتهای فناور قرار خواهد گرفت.
دبیر انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت با تکیه بر این که این کلینیک با همکاری مشاوران حاذق در حوزه های مرتبط خدمات مورد نیاز شرکت ها را عرضه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: کلیه فناوران و همینطور بخش های صنعتی می توانند نیازهای خویش را با هزینه های منطقی به این انجمن ارجاع دهند و این انجمن در چارچوب میز خدمت، ارزیابی های مختلف همچون دریافت ایزو، ثبت پتنت، عرضه آموزش و مشاوره را عرضه خواهد کرد.




منبع:

1400/07/12
10:11:49
0.0 از 5
663
تگهای خبر: آموزش , استارت آپ , خدمات , دانش بنیان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
beedownload بی دانلود