برگزاری رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی

برگزاری رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی

بی دانلود: چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام می شود.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، هدف از برگزاری چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی شناسایی طرح های فناورانه در زمینه های مواد اولیه، فرمولاسیون و فناوری نانو در سطح کشور، کمک به تجاری سازی و جذب سرمایه برای تیم های منتخب شرکت کننده است.

این ایده بازار به همت مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر و باحمایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تعدادی از فعالان حوزه سرمایه گذاری و صنعتی برگزار می گردد.
مهلت ارسال طرح و شرکت در پروسه تیم سازی در این ایده بازار تا ۱۵ دی ماه است.

همین طور باتوجه به تجربه رویدادهای پیشین و اهمیت تیم سازی صحیح، در این رویداد، با ایجاد پروسه تیم سازی، شرایط برای این امر فراهم گشته است. در این رویداد فناوران، صاحبان ایده و حتی شرکتها می توانند با شرکت در پروسه تیم سازی، نیرو و هم تیمی متناسب با نیاز و اهداف خودرا جذب کنند.
افراد دارای تجربه، مهارت و علاقه در زمینه رویداد نیز می توانند با ثبت اطلاعات خود، جذب تیم های فناور شوند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال طرح، شرکت در پروسه تیم سازی، پشتیبانی از رویداد و همین طور اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری، به تارنمای رویداد به آدرس cosmetic.ideasbazaar.ir مراجعه کنند.





منبع:

1400/09/25
11:04:13
0.0 از 5
600
تگهای خبر: دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
beedownload بی دانلود