برگزاری ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست در دانشگاه امیرکبیر

برگزاری ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش بی دانلود ایده بازار «مهندسی عمران و محیط زیست» با هدف حمایت توسعه، بهره برداری و تجاری سازی ایده های نو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، رویداد ملی ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست به همت مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر و همینطور با حمایت تعدادی از انجمن ها و شرکتهای مطرح این حوزه برگزار می گردد.

لزوم توجه به گسترش روز افزون مفهوم کارآفرینی و توسعه اکوسیستم استارت آپی و همینطور نیاز صنعت مهندسی عمران کشور به یک تحول بزرگ از لحاظ ورود تکنولوژی ها و مصالح نوین به این صنعت، شناسایی فناوری ها و نوآوری ها و همینطور تیم ها و شرکتهای فناورمحور در این عرصه، توجه به بازار کار مناسب، شناسایی دانشجویان و فارغ التحصیلان خلاق و نوآور، رشد شرکتهای دانش بنیان در تمامی شاخه های مهندسی عمران و حمایت جهت توسعه، بهره برداری و تجاری سازی ایده های نو از اهدف این ایده بازار است.

این ایده بازار در چهار محور خاک، ژئوتکنیک و راه و ترابری، مهندسی و مدیریت ساخت، سازه و زلزله و آب و محیط زیست برگزار می گردد.

به نقل از دانشگاه امیرکبیر، متقاضیان تا ۳۰ بهمن ماه می توانند در این ایده بازار ثبت نام کرده و یا آثار خویش را ارسال نمایند.

فناوران منتخب در این رویداد از حمایت های مادی و معنوی و توانمندسازی و توسعه محصول بهره مند می شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر از رویداد ملی ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست می توانند به نشانی الکترونیکی https: //ideasbazaar.ir/civileng-event/ رجوع کنند.





منبع:

1400/11/11
23:00:26
0.0 از 5
874
تگهای خبر: استارت آپ , الكترونیك , تكنولوژی , ثبت نام
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
beedownload بی دانلود