مدیركل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اعلام كرد

برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه فناورانه در امتداد رویداد ملی گام دوم

برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه فناورانه در امتداد رویداد ملی گام دوم

بی دانلود: مدیرکل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد از برگزاری بیش از 500 برنامه فناورانه در امتداد رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد آگاهی داد.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، دکتر بهزادی پور اظهار نمود: بعد از ابلاغ دستورالعمل رویداد گام دوم دانشگاه در ابتدای دی ماه ۱۴۰۰، کمیته استارت آپ ها و شرکتها متشکل از فعالان و مدیران حوزه فناوری در مراکز رشد و سراهای نوآوری، ذیل دبیرخانه مرکزی رویداد تشکیل شد.

ایشان سپس به تشریح وظایف اصلی این کمیته پرداخت و اشاره کرد: اطلاع رسانی و پیگیری برگزاری برنامه های فناورانه در واحدهای دانشگاهی، ارزیابی ایده ها، استارت آپ ها و شرکت های فناور و خلاق معرفی شده از طرف واحدهای دانشگاهی، پیگیری تیم سازی و توانمندسازی استارت آپ ها و شرکت های منتخب جهت حضور در رویداد در قالب وظایف این کمیته تعریف می شود.

رئیس کمیته استارت آپ ها و شرکتها اظهار نمود: هم اکنون توانسته ایم با پیگیری برگزاری برنامه های فناورانه در واحدهای دانشگاهی به شرایط مطلوبی برسیم و در مجموع تا حالا ۵۴۴ برنامه فناورانه در قالب های ایده آرا، چالش فناوری و استارت آپ ویکند در واحدهای دانشگاهی کشور برگزار شده و یا در ایام پیش رو انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد این برنامه ها به تفکیک استانها عبارتست از: مرکزی با ۵۵ برنامه، فارس ۴۴ برنامه، اصفهان ۳۹ برنامه، تهران ۳۸ برنامه، آذربایجان شرقی و خوزستان ۳۶ برنامه، گیلان ۳۵ برنامه، خراسان رضوی ۳۴ برنامه، واحد علوم و تحقیقات ۲۵ برنامه، یزد ۲۰ برنامه، کرمان ۱۷ برنامه، مازندران ۱۶ برنامه، اردبیل ۱۵ برنامه، قزوین و هرمزگان ۱۲ برنامه، چهارمحال و بختیاری ۱۱ برنامه، کردستان ۱۰ برنامه، زنجان و خراسان جنوبی ۹ برنامه، واحد نجف آباد ۸ برنامه، سمنان و ایلام ۷ برنامه، همدان ۶ برنامه، آذربایجان غربی، گلستان، لرستان، قم و کهگیلویه و بویراحمد ۵ برنامه، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و خراسان شمالی ۴ برنامه، البرز و واحد الکترونیکی ۳ برنامه و بوشهر با ۲ برنامه فناورانه حضور فعالانه ای در این حوزه خواهند داشت.

مدیرکل سراهای نوآوری اشاره کرد: بعد از برگزاری برنامه های فناورانه در واحدهای دانشگاهی و بوسیله سامانه رویداد، منتخبین به کمیته استارت آپ ها و شرکتها جهت ارزیابی نهایی معرفی می گردند. مهلت برگزاری برنامه های فناورانه و ارسال مشخصات منتخبین نیز تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری تمدید شده است.





منبع:

1400/12/03
21:00:04
0.0 از 5
555
تگهای خبر: استارت آپ , الكترونیك , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
beedownload بی دانلود