سرپرست صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور معرفی گردید

سرپرست صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور معرفی گردید

بی دانلود: سرست صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور(INSF) از طرف معاون علمی و فناوری رییس جمهوری منصوب گردید.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا با صدور حکمی از طرف سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر علی محمد سلطانی گرد فرامرزی بعنوان سرپرست صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور ( INSF ) منصوب گردید.
در این حکم به نقش صندوق در توسعه کشور خصوصاً توسعه علوم پایه اشاره شده است و محورهای شش گانه ای بعنوان ماموریت های این صندوق تعریف شد که شامل "توسعه علوم پایه بعنوان هدف اصلی صندوق"، "استفاده از تمامی ظرفیت داخلی و خارجی متخصصان"، "ارتقاء فاکتورهای علم و فناوری خصوصاً علوم پایه در کشور"، "همکاری با ستادهای علم و فناوری"، "توسعه همکاریهای بین المللی و همکاری با مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری" و "کمک به مرجعیت علم و فناوری کشور" می شود.
در این حکم همین طور توجه ویژه به اسناد بالادستی و همکاری با تمامی مراکز علمی کشور در امتداد تحقق مرجعیت علمی کشور را در دستور کار قرار دادند.
قبل از وی، دکتر ایمان افتخاری از سال ۱۳۹۷ مسئولیت این صندوق را به عهد داشت.
به نقل از روابط عمومی صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران(بنیاد علم ایران)، دکتر علی محمد سلطانی گرد فرامرزی؛ سرپرست صندوق دارای دکترای تخصصی (PhD) مدیریت فناوری گرایش سیاست گذاری علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی است و قبل از این معاون پژوهشی پژوهشکده مطالعات فناوری بوده است.



1401/03/08
23:05:04
0.0 از 5
670
تگهای خبر: دانشگاه , فناوری , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
beedownload بی دانلود