در اختتامیه ششمین سمپوزیوم نقشه برداری مغز مطرح شد؛

برگزاری سمپوزیوم های علمی سبب ارتقاء گفتمان میان رشته ای می شود

برگزاری سمپوزیوم های علمی سبب ارتقاء گفتمان میان رشته ای می شود

به گزارش بی دانلود دبیر علمی ششمین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران در آیین اختتامیه این رویداد اظهار نمود: برگزاری سمپوزیوم های علمی سبب ارتقاء گفتمان میان رشته ای می شود.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، دکتر غلام علی حسین زاده در آیین اختتامیه این سمپوزیوم که امروز جمعه هفدهم تیرماه در پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: ششمین دوره سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز با هدف تبادل آخرین یافته های این حوزه اجرا شد. برگزاری چنین رویدادی سبب می شود که درباب آخرین تکنیک ها و آموزش های این رشته تبادل نظر شود.
وی افزود: برگزاری چنین سمپوزیومی سبب هم افزازیی و ارتقاء گفتمان میان رشته ای می شود.
دبیر علمی سمپوزیوم نقشه برداری مغز اضافه کرد: پنل های علمی در زمینه های مختلف مانند آنالیز کارکردی، تحریک الکتریکی مغز، تصویربرداری کارکردی، روش های تشخیص صرع انجام شد.
دکتر حسین زاده اظهار نمود: ۵۰ حامی معنوی متشکل از مراکز دانشگاهی و انجمن های علمی در برگزاری این رویداد از ما حمایت کردند. طرح های ارائه شده مبتنی بر فناوری جدید در این سمپوزیوم می تواند به رفع مشکلات حوزه درمان کمک نماید.
دکتر حسین قدیری، دبیر اجرائی سمپوزیوم نقشه برداری مغز در آیین اختتامیه اظهار داشت: طول زمان برگزاری ششمین دوره نسبت به ادوار گذشته طولانی تر است؛ سمپوزیوم در دوره های گذشته در دو روز برگزار می شد اما ششمین دوره از این سمپوزیوم در ۳ روز انجام شد.
دبیر اجرائی ششمین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز اضافه کرد: یک نمایشگاه کوچک متشکل از ۱۴ شرکت همزمان با برگزاری سمپوزیوم در محیط پیرامونی این رویداد علمی اجرا شد. به سبب مشکلات مالی توانایی برگزاری نمایشگاه بزرگ تر را نداشتیم.
در آخر این مراسم، اساتید برتر که بیشترین پژوهش در لابراتوار نقشه برداری مغز را انجام داده بودند، معرفی گشتند. همین طور ۲ مقاله برتر این سمپوزیوم معرفی گردید.
به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، ۵۰۰ عضو هیئت علمی و ۹۰۰ دانشجو در لابراتوار نقشه برداری مغز به انجام امور پژوهشی پرداخته اند.




منبع:

1401/04/18
22:04:22
0.0 از 5
605
تگهای خبر: آموزش , اساتید , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
beedownload بی دانلود