اعطای جایزه مرحوم دکتر احمدیان به مقاله برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات

اعطای جایزه مرحوم دکتر احمدیان به مقاله برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات

به گزارش بی دانلود، در دوازدهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات،  ۱۰۹ مقاله حوزه آکوستیک و ارتعاشات عرضه می شود و برای نخستین بار جایزه مرحوم دکتر احمدیان به مقاله برتر اعطا می شود.



به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، دکتر عبدالرضا اوحدی، دبیر کنفرانس و رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران در این کنفرانس که از امروز به مدت دو روز در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر درحال برگزاری است، اظهار داشت: ما در این دوره توانستیم فضا و شرایطی را برای برگزاری این کنفرانس به صورت ترکیبی (حضوری و آنلاین) فراهم نماییم.

وی با اشاره به اینکه دومین بار است که این کنفرانس به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده مهندسی مکانیک برگزار می شود، اظهار داشت: در این دوره از کنفرانس، سخنرانان خارجی و داخلی را به صورت آنلاین و حضوری خواهیم داشت.

دکتر اوحدی اظهار داشت: ۱۳۵ مقاله در حوزه آکوستیک و ارتعاشات در حوزه های مکانیک، برق، مهندسی، عمران، بهداشت حرفه ای دریافت کردیم که از این تعداد مجموعا ۱۰۹ مقاله پذیرفته شد؛ از این تعداد ۹۴ مقاله به صورت شفاهی عرضه می شود و مابقی در چارچوب پوستر.

وی با اشاره به اینکه معمولاً ۳۰ درصد مقالات به زبان انگلیسی است، اظهار داشت: از مقالات پذیرفته شده، ۲۹ مقاله به زبان انگلیسی و مابقی به زبان فارسی بوده است. این مقالات از ۴۱ دانشگاه و مؤسسه مختلف مقالات دریافت شده اند.

دکتر اوحدی با تکیه بر این که طی روزهای آتی ۲۱ نشست تخصصی خواهیم داشت، اظهار داشت: در این دوره از کنفرانس، ۱۵ کارگاه آموزشی برگزار می گردد که ۱۰ کارگاه دایر شده و با استقبال خوب مهندسان صنعت روبرو شده است.

وی اظهار داشت: مسابقه دانشجویی کنترل لرزش دست انسان را برگزار کردیم که این مسابقات تا اسفندماه ادامه دارد. در این دوره بنا داریم به محقق برتر، مهندس برجسته بر مبنای فعالیتهای چندساله اخیر و همینطور به رساله برتر در سه مقطع جایزه اعطا نماییم.

رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران اظهار داشت: برای نخستین بار جایزه مرحوم دکتر احمدیان به مقاله برتر اعطا می شود.




1401/09/24
13:56:27
0.0 از 5
614
تگهای خبر: آموزش , دانشجو , دانشگاه , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
beedownload بی دانلود