ارتقای نوآوری سازمانی در سایه همکاری با طرف های بین المللی

ارتقای نوآوری سازمانی در سایه همکاری با طرف های بین المللی

به گزارش بی دانلود، دبیر ستاد توسعه حمل و نقل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اظهار داشت: ایران در نوآوری فناوری خوب است، ولی در نوآوری های سازمانی تجربیات تکه پاره ای داریم و این تجربیات منسجم نشده است و همکاری خارجی ما را در توسعه نوآوری سازمانی و اتخاذ راهبردهای نوین یاری خواهد نمود.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، منوچهر منطقی در چهارمین دورهمی شرکت ها و دانشجویان فعال در زیست بوم فضایی که امروز در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، ضمن اشاره به توجه اخیر کشور به بخش خصوصی، اضافه کرد: در این خصوص سازمان فضایی ایران مسیری را فراهم نموده تا بخش خصوصی وارد صنعت فضایی شود.
وی با اشاره به اینکه قوانین پیچیده دولتی سرعت رشد را می گیرد، اظهار نمود: بهره گیری از امکانات بین المللی در قسمت فضایی یکی از گامهای مهمی است که برداشته شده و سازمان فضایی با همکاری روسیه از این امکان به خوبی بهره برده است.
منطقی، پیاده سازی روش های اجرایی قابل اطمینان و دقیق را از ره آوردهای همکاری با عرصه های بین المللی ذکر کرد و افزود: ایران در نوآوری فناوری خوب است، ولی در نوآوری های سازمانی تجربیات تکه پاره ای داریم و این تجربیات منسجم نشده است و همکاری خارجی ما را در توسعه نوآوری سازمانی و اتخاذ راهبردهای نوین یاری خواهد نمود.
دبیر ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی با تکیه بر ضرورت شبکه سازی در صنعت فضایی، تصریح کرد: برای این منظور احتیاج به یک «هاب» داریم که شرکت هایی همانند امید فضا می توانند هاب این شبکه باشند تا دیگر شرکت ها در اطراف آن قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه این شبکه سازی در حوزه برقی سازی خودرو ها در این ستاد پیگیری شده است، اظهار نمود: ما تجربیات خوبی در این حوزه کسب کردیم و در این راه سفارش می شود که شرکت ها در راه شبکه سازی با هدف تقویت توانمندی ها گام بردارند.



1401/12/15
13:25:32
0.0 از 5
455
تگهای خبر: دانش بنیان , دانشجو , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
beedownload بی دانلود