از سوی بنیاد ملی علم ایران؛

جزئیات برنامه پشتیبانی از دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی مأموریت گرا

جزئیات برنامه پشتیبانی از دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی مأموریت گرا

بی دانلود: به گزارش بی دانلود، بنیاد ملی علم ایران در چارچوب برنامه ای با عنوان «حمایت از دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی مأموریت گرا» از دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی که به صورت مأموریت گرا و در جهت حل مسائل استانی و ملی گام بر می دارند، به صورت ویژه حمایت می کند.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور در نظر دارد از طرح های تحقیقاتی که به حل مسائل منطقه ای و استانی کمک می کنند، حمایت ویژه ای داشته باشد.
بدین منظور این صندوق طی نامه ای به رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور اعلام نموده است: "صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران) در نظر دارد از دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی که به صورت مأموریت گرا و در جهت حل مسائل استانی و ملی گام برمی دارند، به صورت ویژه حمایت کند. در این خصوص برنامه ای با عنوان «حمایت از دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی مأموریت گرا» تدوین شده است. در این برنامه تفاهمنامه ای بین رئیس دانشگاه یا مؤسسه پژوهشی و رئیس صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد علم ایران) به صورت برنامه محور و حداکثر در ۵ حوزه پژوهشی امضا خواهد شد."
در ادامه متن این نامه آمده است: "حمایت ها شامل کرسی های پژوهشی، طرح های پژوهشی، طرح های پسادکتری، رساله دکتری و رساله کارشناسی ارشد بوده و میزان حمایت نسبت به طرح های عادی صندوق تا ۵۰ درصد بیشتر خواهد بود."
دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی می توانند با رفتن به پرتال صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران از جزئیات طرح اطلاع یابند.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، همینطور شیوه نامه اجرایی این طرح به منظور جهت دهی به طرح های تفاهمنامه ای اجرا شده در صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران (بنیاد ملی علم ایران) تهیه شده است. این شیوه نامه بشکلی طراحی شده که دستاوردها برای دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و بنیاد علم ایران و در نهایت جامعه مؤثر و سودمند باشد.




منبع:

1402/04/25
12:58:38
0.0 از 5
385
تگهای خبر: دانشگاه , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
beedownload بی دانلود