رئیس صندوق نوآوری و شكوفایی:

دشمن با پهن کردن فرش قرمز بدنبال یأس آفرینی و جذب نخبگان است

دشمن با پهن کردن فرش قرمز بدنبال یأس آفرینی و جذب نخبگان است

به گزارش بی دانلود، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تأکید بر این که دشمن بر روی یأس آفرینی خصوصاً برای نخبگان برنامه ریزی کرده، تصریح کرد: دشمن با پهن کردن فرش قرمز اهتمام در جذب نخبگان دارد و اهتمام دارد تا دستاوردهای این شرکتها نادیده گرفته شود، ولی شرکت های دانش بنیان نشان دادند که فعالیت آنها بسیار گسترده است و به نظر من موضع دولت مشخص است.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا محمدصادق خیاطیان در رویداد همکاری فناورانه و خدمت رسانی به زوار اربعین، این رویداد را سرآغازی برای حوزه اربعین دانست که این حرکت با اثر بخشی بالاتری استمرار خواهد یافت.
وی افزود: از زمانی که شرکتها به فکر تیم سازی بودند تا حالا اکوسیستم نوآوری کشور به اندازه ای بزرگ شده است که در حوزه های مختلف نقش آفرینی می کند و امروز در این رویداد بین المللی اعلام آمادگی برای رفع نیازها کرده است.
خیاطیان با اشاره به اینکه اکوسیستم نوآوری کشور روز به روز درحال بزرگتر شدن است، تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان را راهکاری برای تکمیل این زیست بوم دانست و تصریح کرد: اگر فعالیت این شرکتها نبود، ما محصولات مورد نیاز کرونا را نداشتیم و به همت همین شرکتها بود که محصولاتی در عرصه هایی چون نفت، گاز و سلامت و غیره که دارای وابستگی بودند، بومی سازی شدند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از این نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان با عنوان نقش آفرینی در حل مساله یاد کرد و تصریح کرد: امروز نقش آفرینی این شرکتها در زندگی روزمره مردم وارد شده و مردم طعم شیرین آنرا می چشند و شرکت های دانش بنیان با ورود به حوزه تولید محصول و ارائه خدمات در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند.
وی با اشاره به رویداد امروز در عرصه اربعین به عنوان یک رویداد کاملا مردمی، تصریح کرد: ما معتقدیم شرکت های دانش بنیان می توانند پاسخ های مناسب فناورانه و نوآورانه به نیازهای موجود عرضه کنند.
خیاطیان اشاره کرد: موکب ها که با نیازهای اربعین آشنا هستند، می توانند این نیازها را اعلام کنند تا این شرکتها پاسخ های مناسب برای آنها عرضه کنند.
وی اشاره کرد: درخواست دارم تا از کسانی که دل در گرو مردم دارند، از این زیست بوم مراقبت کنند؛ چونکه امروزه گاهی مشاهده می شود افرادی از سر بی اطلاعی حرف هایی می زنند که برای این زیست بوم دلسردکننده است و درخواست دارم حرف نزنیم و قلمی نزنیم که سبب دلسردی و ناامیدی شرکت های دانش بنیان شود.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تأکید بر این که دشمن بر روی یأس آفرینی خصوصاً برای نخبگان برنامه ریزی کرده، تصریح کرد: دشمن با پهن کردن فرش قرمز اهتمام در جذب نخبگان دارد و اهتمام دارد تا دستاوردهای این شرکتها نادیده گرفته شود، ولی شرکت های دانش بنیان نشان دادند که فعالیت آنها بسیار گسترده است و به نظر من موضع دولت مشخص است.
خیاطیان افزود: وقتی قانون جهش تولید در دولت گذشته به دستور دولت متوقف گردید و زیر بار هزینه های آنها نرفت، اما دولت سیزدهم آنرا به تصویب رساند و رئیس جمهوری نیز سفیر دانش بنیان ها در سفرهای خارجی است.




منبع:

1402/05/24
08:26:18
0.0 از 5
310
تگهای خبر: تولید , خدمات , دانش بنیان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
beedownload بی دانلود