تی آنتی باكتریال، مناسب برای محیط های خانگی و بیمارستانی

تی آنتی باكتریال، مناسب برای محیط های خانگی و بیمارستانی

بی دانلود: یکی از کارخانجات صنعت نساجی تی های حاوی نانو ذرات ساخته که به سبب دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال قادر به حذف درصد زیادی از باکتری ها و قارچ هاست.


به گزارش بی دانلود به نقل از ایسنا، یکی از دغدغه های افراد در هنگام استفاده از تی، آلودگی این ابزار و انتقال آن به فضاهای خصوصاً حساس نظیر بیمارستان ها است که برای پاسخ به این نیاز، یکی از صنایع نساجی تی آنتی باکتری حاوی نانوذرات را تولید و به بازار عرضه نموده است.
با افزودن نانوذرات به الیاف مورد استفاده در تولید تی، خاصیت از بین بردن میکروب ها و باکتری ها در سطح فراهم می شود؛ بدین جهت این تی قابلیت حذف درصد زیادی از باکتری ها و قارچ ها را دارد و برای از بین بردن گرد و غبار و شستشوی سطح زمین در بخش های حساس به آلودگی مانند بیمارستان ها، هتل ها، مدارس، مهدکودک ها و آسایشگاه های سالمندان مناسب می باشد.
تی میکروفایبر آنتی باکتریال از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و بنا بر این مقاومت بسیار زیادی دارد. دارا بودن الیاف نازک و حذف رطوبت و آلودگی های چرب از دیگر قابلیت های این ابزار است که موجب کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می شود.
برمبنای اعلام ستاد نانو، از خاصیت های مهم این تی می توان به پایداری خاصیت آنتی باکتریال بعد از دفعات گوناگون شست و شو، قابلیت جذب آب و ساختاری از جنس پلی استر حاوی نانوذرات اشاره نمود.




منبع:

1399/09/15
22:52:46
5.0 از 5
1126
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
beedownload بی دانلود